COMUNICADO DOS COMPAÑEIROS PECHADOS

49

Os compañeiros da CUT continúan pechados no rectorado. Hoxe mesmo colgáronse da fachada do edificio en protesta pola actitude da Universidade, que segue sen dar noticias e utilizando como escusa a escaseza de cartos para atender as peticións dos traballadores e traballadoras.Este argumento non deixa de ser unha escusa, ao igual que a da crise, para seguir diminuíndo os dereitos da clase obreira, pois a esixencia do cumprimento do RPT tiña uns gastos xa presupuestados.A seguir podedes ler o comunicado feito público hoxe polos compañeiros da Universidade. A loita continua!PRIMEIRO DIA DE PECHE: <!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } –>TERCEIRO DÍA DE PECHE:A Universidade non deu sinais de vida..Chegados a este punto non nos queda máis remedio que insistir nas nosas apreciacións que constatan o seguinte:Os orzamentos da Universidade para o ano 2010 establecían a cantidade orzamentaria para realizar, tanto a promoción como o incremento na RPT que reivindicamos.É imperdoable que unhas promocións comprometidas desde o ano 2006 non estean executadas a estas alturas.

Se o orzamento recolle o incremento da RPT:

• Por que agora non hai diñeiro?

• O PAS laboral no é “prioritario”. Por que se cumpren outros compromisos fielmente e se adían os compromisos co noso colectivo?

• Paga algunha factura, (por exemplo, non ser un colectivo “afín”) o noso Colectivo?

Mentres que desaparece o diñeiro para a RPT a Universidade recorre á precariedade:

Contratos de 3+3 meses (estes contratos xa están incluídos no orzamento – Capítulo I) implican, este tipo de contratos, a inestabilidade permanente no posto de traballo, ao cumprir os seis meses os traballadores/as retornan ao paro.

• INEF

• CAU (2222)

• DEPORTES

• ELVIÑA2

• POLITÉCNICA SUPERIOR

Arredor de 15 prazas.

Empresas de Traballo Temporal (ETT) (requiriría exclusivamente o cambio do diñeiro de capítulo no orzamento, mais os cartos xa os hai e as prazas estanse a pagar)

• CUR (Centro Universitario de Riazor)

• CITEEC

• CIT

• Ciencias da Comunicación.

• CITIC

• Fortín (Campus de OZA).

• Casa do Patín.

Nesta situación hai unhas 10 prazas.

A Universidade recepcionou varios edificios recentemente. O persoal que os atenderá será tamén contratado pola vía precaria?

E iso que din ser “progresistas”!.

Na comunidade universitaria non se segue o mesmo criterio de “austeridade” en todos os colectivos. O sector de PDI medra constantemente mentres que todos os sacrificios soportámolos o colectivo de Persoal de Administración e Servizos (PAS), e, dentro deste, o PAS laboral.

Evolución do emprego (prazas ocupadas) na UDC.

DATOS ESTATÍSTICOS, PÁXINA WEB DA UDC

1615

439

309

Hoxe, dentro das accións programadas para “facilitar” a toma de decisión por parte do Reitor, colgámonos da fachada do edificio da Reitoría, a semana que ven continuaremos con medidas semellantes, non pararemos até que se rectifique e se cumpra o acordado

Estamos convencidos de que o problema non é só de diñeiro. Como dixemos, o diñeiro xa estaba reservado.